Monday, September 30, 2019

BBM3410Satu2019: SUATU KETIKA

 Assalamualaikum. 

Pada tanggal 9 November 2007 merupakan tanggal yang terindah buat keluarga kami. kami sekeluarga telah pergi fun fair dan merupakan fair fair pertama buat saya. Kami Sekeluarga sangat bahagia waktu itu kerana kami dapat meluangkan masa bersama kerana abah kurang dapat cuti dan kemampuan keluarga kami untuk berjalan-jalan waktu itu. 

Pertama, kami bermain Merry Going Around. Waktu itu kami tersangat bahagia. Walaupun malam itu hujan, kami tetap juga menikmati masa berkeluarga kami kerana kami jarang melakukan aktiviti bersama. 

Kedua kami mencuba untuk menaiki Ferris Wheel. kami menikmati permandangan yang cantik di tepi sungai yang selalu kami inginkan. kakak saya menjerit ketakutan kerana dia sangat gayat dan takut akan berada di tempat tinggi.

Ketiga, kami mencuba permainan di gerai-gerai seperti baling bola dalam tin, masukkan bola dalam bakul dan pancing itik mainan. abang saya memenangi sebuah patung mainan yang dia tidak mahu dan oleh itu dia merajuk dan berhenti untuk bermain lagi dan mengajak kami pulang.

Namun itu merupakan kali pertama dan terakhir keluarga kami keluar bersama. pada tanggal 12 Jun 2008 abah telah pergi bertemu pencipta. walaupum ka,i tidak kerap melakukan aktiviti luar bersama tetapi setidaknya saya mempunyai satu cerita dan satu kenangan bersamanya. syukur kerana kami menikmati waktu itu.


No comments:

Post a Comment