Monday, September 23, 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di sini

Assalamualaikum ~ ~

Pengalaman yang tidak dapat dilupakan merupakan pengalaman yang saya terima sewaktu menjalanakn Program Kemasyarakatan di Kampung Yan, Kedah. Di sini saya berpeluang pergi ke pulau di mana merupakan pengalaman pertama saya. keadaan di Pulau Songsong sangat cantik dan indah.

Selain itu, saya berpeluang untuk berbabeque bersama rakan-rakan. pengalaman ini masih tidak boleh saya lupakan kerana pengalaman itu sangat berharga. Disamping berkhidmat komuniti kami juga dapat mengeratkan silaturahim, kami bersama orang kampung di Yan dan mereka sentiasa menghidangkan kami makanan tradisi orang kedah seperti Nasi Daging Utara.

Seterusnya, kami berpeluang untuk pergi menikmati suasama di bendang. Terasa suasana berangin dan nyaman. kami berbangga di beri peluang ini. kami sentiasa berharap untuk pergi kembali ke kampung Yan untuk menikmati suasana itu lagi. 

Terima Kasih


No comments:

Post a Comment