Monday, September 16, 2019

BBM3410Satu2019: DIRI

Assalamualaikum Dunia. Saya Hafizul Hafifi Bin Hassan. Berumur 23 tahun 9 bulan. Berasal dari salah satu negeri utara iaitu Perak dan merupakan merupakan anak ke-4 daripada Hassan bin Shahudin dan Mariana Bt Kasim.Saya di besarkan di Hutan Melintang tetapi jangan risau kawasan tu bukan kawasan hutan tetapi salah satu pekan di Bagan Datoh. Saya mempunyai 4 orang adik beradik, 2 orang kakak dan seorang abang.


uPada tahun 2002, saya telah dihantar ke tadika untuk belajar secara fizik. lalu, pada tahun berikutnya saya menyambung didikan di Sekolah Rendah Simpang Empat sehingga tahun 2008. Pada tahun berikutnya saya menyambung ke peringkat menengah sehingga 2013 di Sekolah Menengah Hutan Melintang lalu melanjutkan pelajaran ke Pra Universiti di SMK Khir Johari
2015


Percaya atau tidak saya merupakan mahasiswa Universiti Putra Malaysia dan kini berada pada tahun akhir. saya mengikuti program Bachelor Sastera (Bahasa dan Linguistik Melayu).

No comments:

Post a Comment